Rekrutacja

Szczegółowe zasady przeprowadzania rekrutacji określa:

Zarządzenie Nr 30/2024 Burmistrza Brzeska z dnia 30 stycznia 2024r. w sprawie: ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do publicznych przedszkoli i publicznych szkół podstawowych działających na terenie Gminy Brzesko.

 

Pragniemy poinformować, że 26 lutego 2024r rozpoczyna się REKRUTACJA na wolne miejsca do naszego przedszkola.

Wszystkich chętnych w wieku 3- 6 lat serdecznie zapraszamy!

W dniach 19 – 23 lutego 2024 r. włącznie należy złożyć DEKLARACJĘ

O KONTYNUACJI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ w roku 2024/2025.

Brak złożonej deklaracji jest jednoznaczny z rezygnacją i zwalnia miejsce w przedszkolu.

ZASADY PRZYJĘĆ :

1. Do  przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku 3 – 6 lat zamieszkałe na terenie Gminy Brzesko na podstawie postępowania rekrutacyjnego.

2. Dziecko w wieku 6 lat ma obowiązek odbycia rocznego przygotowania przedszkolnego, rodzice dziecka 6- letniego mają obowiązek złożyć wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola.

3. Dziecko 3, 4 i 5 letnie ma prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego.

4. W przypadku wolnych miejsc do przedszkola mogą być również przyjęte dzieci, które w momencie rozpoczęcia edukacji przedszkolnej ukończyły 2,5 roku i są samodzielne w czynnościach samoobsługowych.

Postępowanie rekrutacyjne odbywa się wyłącznie na wolne miejsca, na pisemny WNIOSEK rodziców/prawnych opiekunów, złożony wraz z OŚWIADCZENIAMI potwierdzającymi spełnianie danego kryterium.

 Termin składania wniosków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę  w postępowaniu rekrutacyjnym przypada na okres: 26.02.2024 – 11.03.2024

– Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów o przyjęcie do przedszkola nastąpi do 15.03.2024r.

– Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym odbędzie się dnia 22.03.2024r.

POTWIERDZENIE WOLI PRZYJĘCIA  należy złożyć do dnia 02.04.2024r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie ogłoszone 08.04.2024r.

WNIOSEK z dołączonymi oświadczeniami o spełnianiu danego kryterium należy dostarczyć do 11.03.2024 do sekretariatu Publicznego Przedszkola nr 2 w Jadownikach, osobiście lub pocztą na adres: 

Zespół Szkolno- Przedszkolny w  Jadownikach,

ul. Szkolna 5

32-851 Jadowniki

KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ NA I ETAPIE REKRUTACJI :

KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ W POSTĘPOWANIU UZUPEŁNIAJĄCYM :

Poniżej zamieszczamy terminy postępowania uzupełniającego:

Deklaracje, wnioski i oświadczenia dotyczące spełnianych kryteriów są dostępne do pobrania na dole strony lub w sekretariacie Publicznego Przedszkola nr 2 w Jadownikach