Rekrutacja
Szczegółowe zasady przeprowadzania rekrutacji określa:
Zarządzenie Nr 30/2024 Burmistrza Brzeska z dnia 30 stycznia 2024r. w sprawie: ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do publicznych przedszkoli i publicznych szkół podstawowych działających na terenie Gminy Brzesko.
Pragniemy poinformować, że 26 lutego 2024r rozpoczyna się REKRUTACJA na wolne miejsca do naszego przedszkola.
Wszystkich chętnych w wieku 3- 6 lat serdecznie zapraszamy!
W dniach 19 – 23 lutego 2024 r. włącznie należy złożyć DEKLARACJĘ
O KONTYNUACJI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ w roku 2024/2025.
Brak złożonej deklaracji jest jednoznaczny z rezygnacją i zwalnia miejsce w przedszkolu.
ZASADY PRZYJĘĆ :
1. Do przedszkola przyjmowane są dzieci w wieku 3 – 6 lat zamieszkałe na terenie Gminy Brzesko na podstawie postępowania rekrutacyjnego.
2. Dziecko w wieku 6 lat ma obowiązek odbycia rocznego przygotowania przedszkolnego, rodzice dziecka 6- letniego mają obowiązek złożyć wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola.
3. Dziecko 3, 4 i 5 letnie ma prawo do korzystania z wychowania przedszkolnego.
4. W przypadku wolnych miejsc do przedszkola mogą być również przyjęte dzieci, które w momencie rozpoczęcia edukacji przedszkolnej ukończyły 2,5 roku i są samodzielne w czynnościach samoobsługowych.
Postępowanie rekrutacyjne odbywa się wyłącznie na wolne miejsca, na pisemny WNIOSEK rodziców/prawnych opiekunów, złożony wraz z OŚWIADCZENIAMI potwierdzającymi spełnianie danego kryterium.
Termin składania wniosków wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym przypada na okres: 26.02.2024 – 11.03.2024
– Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków i dokumentów o przyjęcie do przedszkola nastąpi do 15.03.2024r.
– Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym odbędzie się dnia 22.03.2024r.
POTWIERDZENIE WOLI PRZYJĘCIA należy złożyć do dnia 02.04.2024r.
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie ogłoszone 08.04.2024r.
WNIOSEK z dołączonymi oświadczeniami o spełnianiu danego kryterium należy dostarczyć do 11.03.2024 do sekretariatu Publicznego Przedszkola nr 2 w Jadownikach, osobiście lub pocztą na adres:
Zespół Szkolno- Przedszkolny w Jadownikach,
ul. Szkolna 5
32-851 Jadowniki
KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ NA I ETAPIE REKRUTACJI :
KRYTERIA BRANE POD UWAGĘ W POSTĘPOWANIU UZUPEŁNIAJĄCYM :
Poniżej zamieszczamy terminy postępowania uzupełniającego:
Deklaracje, wnioski i oświadczenia dotyczące spełnianych kryteriów są dostępne do pobrania na dole strony lub w sekretariacie Publicznego Przedszkola nr 2 w Jadownikach
- Zarzadzenie rekrutacja 2024-2025- BURMISTRZ BRZESKA
- DEKLARACJA O KONTYNUACJI rok 2024-2025
- WNIOSEK O PRZYJECIE DO PRZEDSZKOLA rok 2024-2025
- POTWIERDZENIE WOLI PRZYJECIA rok 2024-2025
- OSWIADCZENIE O MIEJSCU ZAMIESZKANIA DZIECKA
- OSWIADCZENIE O WIELODZIETNOSCI DZIECKA
- OSWIADCZENIE O MIEJSCU ZATRUDNIENIA- PROWADZENIA DZIALALNOSCI GOSPODARCZEJ- POBIERANIA NAUKI W SYSTEMIE DZIENNYM - OJCIEC.
- OSWIADCZENIE O SAMOTNYM WYCHOWYWANIU DZIECKA
- OSWIADCZENIE O UCZESZCZANIU RODZENSTWA DZIECKA DO PP NR 2 W JADOWNIKACH